سرپرست فرمانداری اردستان:

جهاد تبیین در شرایط فعلی ضروری است

اردستان-سرپرست فرمانداری اردستان گفت:جهادتبیین بسیار اهمیت دارد،باتوجه به اتفاقات جبهه مقاومت و اقدامات رژیم صهیونیستی، سوالات بسیاری در ذهن جوانان ایجاد می شود که باید شفاف سازی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فرح بخش صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران ارتباط دو سویه بین مسئولان و مردم برقرار می کنند و با توجه به حضور در سطح جامعه شناخت خوبی دارند همچنین اقشار مختلف مردم از دانش آموزان تا افراد خارج از شهرستان دنبال کننده خبرهای خبرنگاران شهرستان هستند.

وی افزود: خبرنگاران چشم بینای مدیران در جامعه هستند، مدیران ارتباط خود را با خبرنگاران شهرستان اردستان حفظ کنند و به صورت دوره ای حتماً با خبرنگاران جلسه داشته باشند.

سرپرست فرمانداری اردستان تاکید کرد: مدیران نباید از انتقاد ناراحت شوند بلکه باید به انتقاد پاسخ داده و پیگیری کنند همچنین از ظرفیت خبرنگاران در شهرستان استفاده می شود.

فرح بخش خاطرنشان کرد: روابط عمومی های ادارات شهرستان باید فعال شوند و یکی از مشکلات ما در شهرستان این است که روابط عمومی ها به خوبی فعال نیستند و باید فعال شوند تا بتوانند ارتباط بین خبرنگاران و مدیران را برقرار کنند.

وی ادامه داد: در جلسات مهم شهرستان حضور رئیس اداره ضرورت دارد و در صورتی که امکان حضور ندارد باید با هماهنگی، یک نماینده مطلع از موضوع جلسه را برای حضور اعلام کنند.

سرپرست فرمانداری اردستان با بیان اینکه جهاد تبیین بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: با توجه به اتفاقات جبهه مقاومت و اقدامات رژیم صهیونیستی، سوالات بسیاری در ذهن جوانان در فضای مجازی ایجاد می شود و نیاز است جلسات تبیینی برگزار شده همچنین حوزه رسانه نیز جهاد تبیین را انجام دهد.

فرح بخش یادآور شد: انتخابات های اخیر با مشارکت بالای مردم شهرستان در سطح استان برگزار شد، خوب است که از ظرفیت های مختلف برای پیشرفت و آبادانی شهرستان استفاده شود.

وی اضافه کرد: تغییرات مدیران در شهرستان اردستان نیز همچون سطح کشور انجام می شود، مدیرانی باید انتخاب کنیم که توانمندی و انگیزه بالاتری برای کار در حوزه مربوط به خود را داشته باشند.

نظرات

captcha